Bedragaren från Landskrona

Ännu en gång målas Landskrona upp som något negativt! Denna gång handlar det om en TYP som kallar sig jurist och som har lurat människor på ALLT vad det har!! FY FAN alltså. Jag läste en blogg och blev så skitarg att jag var tvungen att skriva ett eget inlägg.

Läs gärna:

http://vixina.blogspot.com/2008/08/ny-artikel.html

Bloggen skrivs av en av de kvinnor som blivit grundlurade av denna "jurist".

Jag håller tummarna på att allt fixar sig för de som blivit lurade och att busen får det straff han förtjänar.

Var starka!!

_______________________________
10/8
Jag fick precis veta namnet på bedragaren av en av de kvinnor som blivit lurade. Fy fan ännu en gång så besviken jag blev när jag fick höra vem han var!!!!! Tänk att jag vid flertalet tillfällen (i MITT arbete) haft diskussioner med honom och behandlat denna man med respekt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0