Underbara lilla flickan Edit

Jag skulle gissa att jag är moster till norra Europas gladaste lilla flicka. Bara jag ser henne så ler jag hur mycket som helst. När jag och Janne var i Thailand så pratade jag om henne typ varje dag. Tror någon att Anna och Jonas möjligen skulle misstycka om jag råkade kidnappa henne? :-) Jag tror så...

Detta foto har Anna på Facebook, så jag snodde det rakt av därifrån. :-) Bilden är tagen i deras fd lägenhet på Klättermusgården. Nu har familjen Hansson Söderstierna köpt hus.


Igår var det kalas hos pappa, alltså Edits morfar. Hon hade en supersöt jeansklänning som är hur fin som helst till hennes blå ögon.

JAG VILL OCKSÅ HA EN EDIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Här är min favoritbild som jag dessutom har som skärmsläckare. Det är taget på Edits dopdag den 15 mars i år, när hon inte ens var 3 mån gammal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0