Fasen vilken rolig fest!

Rebecka fyllde ju 25 i förra veckan och hon har typ världens gulligaste vänner. En av dessa ringde mig redan i september och frågade om vi inte skulle fixa en liten överraskningsfest till henne. Så klart att jag hängde på. Vi planerade och fixade och donade. Vi hyrde lokalen i hennes egen källare och dukade till fest i lördags. Hon hade alltså ingen aning utan satt hemma hos syster Anna och passade Edit i tror om att Anna och Jonas var på em- bjudning på Jonas företag. Vi hade allesammans lagt ihop till en cykel som Janne och Jonas monterade ihop.

När klockan närmade sig att Anna skulle köra hem och hämta Rebecka, samlades 27 personer i den lilla lokalen. Vi fick via sms veta att de var på väg. Fina, Rebeckas underbara kompis kidnappade Rebecka direkt innanför dörren. Alla vi andra stod helt tysta i lokalen (25 var tysta, 1 klarade inte det (RANA) och Fina var på kidnappning). När hon väl var framme vid dörren så öppnade vi, tände ljuset och sjöng löjligt högt. HAHAHHAHA, minen var oslagbar på Rebecka. Helt och hållet oslagbar. Hon fattade ingenting. När jag läser hennes Facebook så förstår jag att detta blev en av de roligaste festerna i hela sitt liv. SÅ KUL!!! :-)



Rebecka har precis blivit fri från sin ögonbindel och det första hon säger är: Kunde jag iaf inte ha fått göra vid mig? Hahah, fåfäng som få... :-) Fina är den blå kvinnan i bakgrunden. :-)



Rebeckas nya cykel som hon fick med ett extra signalhorn i form av ett tigerhuvud. :-)






Edit var på ett riktigt partyhumör. Höll låda hela tiden och vägrade sova. :-)


Mormor var givetvis självklar på överraskningsfesten.

Pappa hade givetvis låst sig ute och "dummade" sig genom att försöka klättra in genom ett fönster. En av tjejerna som var på festen viskade lite förskräckt till Rebecka: "Vem är han?" HAHHAHAHAHAH


Kusin Sissi, en självklar gäst när Rebecka fyllde 25. :-)


Halva mamma, Rana, Rebecka och Sissi. Vid detta laget snusar jag kudde men festen fortsatte givetvis.


Inferno by night.

Kommentarer
Postat av: Janne

det ser jue himla myset ut..

2009-01-09 @ 11:09:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0