Nu vet alla "viktiga"... så...VARSÅGOD ALLA! God Jul! :-)


Jag och Janne ska ha en liten sommarbebis!!


Vi är så lyckliga att det nästan är löjligt.

Jag är nu inne i vecka 13, 14 på torsdag så äntligen vågar jag andas ut. Det har varit en märklig höst med hormoner, sprutor, klimakterie, trötthet, glädje, spänning, oro, oro, oro, ängslan, panik,... ja, jag tror att ALLA känslor man kan ha har dykt upp. Mest för att jag helt enkelt varit skitorolig. Jag och Janne hade ju ett spontant missfall 2007 och efter det ville det sig inte. Så Lille Skrutten (arbetsnamnet) är gjort via IVF. Min hela berättelse kommer snart. Det är flera sidor "dagbok" om hur det var och vad som hände osv.

Till ALLA som inte sett mig i vimlet på ett tag, här har ni anledningen. :-)

Om ni läser detta, så snälla gör er till kännes så att jag vet "vem som vet". :-)

Kommentarer
Postat av: Malin P

Stort grattis Jenny och Janne! Äntligen kan jag säga det ;-)

Håller alla tummar jag kan för att allt ska gå kanon! Hoppas att du mår bra och kan njuta lite av graviditeten också.

God Jul och Gott Nytt År önskar hela familjen Pettersson

2008-12-22 @ 20:05:33
Postat av: maria

GRATTIS!!!!! ÄNTLIGEN!!!!! JIPPI!!!!!

=)

Ha en riktigt God Jul,syns en annan dag!

Kram till er alla tre från grannarna.....

2008-12-22 @ 20:54:41
Postat av: Teresa

Grattis änen gång :) Visste ju redan det, men skönt att det går bra för er. Vi kommer verkligen sakna dig i vimlet mer ser fram emot en liten Jenny/Janne bebis. Ett mega stort grattis igen till er nu Gumman :) Kramizar i massor å God Jul på er...

2008-12-23 @ 01:49:23
URL: http://sexigt666.blogspot.com/
Postat av: Emma Ö

Säger det en gång till - GRATTIS!

Så kul för er. God Jul och Gott Nytt År.

Kram Emma, familjen hälsar, kunde såklart inte hålla tyst, som jag sa ;)

2008-12-23 @ 09:54:55
Postat av: Malin N

GRATTIS GUMMAN!!!! Fan va kul! Jag kommer att berätta den glada nyheten för min sambo oxå. Så du vet. Kramar i massor



PS God jul!

2008-12-23 @ 13:21:30
URL: http://malinharley.blogspot.com
Postat av: emmajönsson :)

GRATTIS :) .

bästaste läraren av alla .

grattis och verkligen all lycka till er

glad för er skull :) .

så grattis god jul och gott nytt år :)

2008-12-24 @ 22:46:03
Postat av: Vive

JÄTTEGRATTIS!!!!Va kul för er...

Jag blir sååå lycklig!!! att efter ett sådant underbart bröllop så kommer en liten bebis osså...

Älskar dig!!!

Din Vive med familj

2008-12-25 @ 22:33:47
URL: http://viveskrypin.blogspot.com
Postat av: Eva (-Lena)

Oooohhhh vad roligt! Förstod att det har varit lite "jobbigt" eftersom jag har följt din blogg lite sporadiskt!!!!

Jättegrattis att det äntligen blir av!

Du har ju övat på syrrans lilla ett tag nu, eller?!

Många kramar från Eva.

PS: Jag har gett upp Fysiken helt, om du nu saknat mig där. hahahaha. Choklad-demonen vann......

2008-12-26 @ 11:53:29
Postat av: Anna

Va ska jag bli moster?



Hahaha, bara skojade. Jag var en av de "viktiga" som vetat det ett tag. ;)



Längtar efter skrutten. Edit också.



KRAMAR

lillsyrran

2008-12-27 @ 14:23:29
Postat av: Camilla Lejonqvist Mårtensson

Grattis grattis grattis och jättegrattis.

jag fick minsann en liten tår i ögat när jag läste ding blogg, (Hittade den via Karolinas).

Sköt nu om dig så hörs vi kramis

Camilla

2008-12-27 @ 19:06:48
Postat av: Maria (som är kompis med Helen T)

Vad roligt! GRATTIS! Studsade förbi din sida helt apropå och hamnade mitt i världens nyhet! Lycka till!

Kram från Maria (barnmorskan :-)

2008-12-28 @ 19:16:53
Postat av: Karro

Blir så glad för er skull :-)

Flisan vakar säkert över er!

Vi ses o hörs.

Stora kramen

2008-12-29 @ 17:30:43
URL: http://tidigmamma.blogg.se/
Postat av: Christin

Räknas visst till de viktiga, för jag visste innan jag läste här :-)

Många kramar och lycka till!

Christin

2009-01-01 @ 15:40:57
Postat av: Millan69

Åhhh...vad skoj =)

Grattis gumman o lycka till



kraaaaaaaaaam

Millan

2009-01-04 @ 22:02:28
URL: http://millan69.blogg.se/
Postat av: Paulina Pålsson

Grattis grattis o grattis, gud va kul! Detta förtjänar ni efter allt jobb.

Ja du vet var du ska vända dig när de e dax o börja simma med knodden.

Hitta dig via Lindas blogg.

Ha det gott o blogga på.

Kram än en gång grattis.

2009-01-07 @ 22:31:31
Postat av: Jannicke

FYYY FAAAN, vad kul, Grattis!!!

Barn e det underbaraste som finns

(och detta far man paminna sej sjalv om ibland mitt i nassen nar man vill slanga ungen i vaggen for dom gaaaaaalt HELA natten):-)

men dom e varda varje plaga och varje sekund!!

Ahhhh, vad glad jag e for er skull!

Kramar jannicke

2009-01-14 @ 08:41:46
URL: http://simplykitchens.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0