Nyårslöftet!

Som många andra så är mitt nyårslöfte att jag ska börja TRÄNA!!

Imorse kl 7.30 hade jag en tid hos en personlig tränare. Vilken tid! Mitt i natten kändes det som. :-) Jag har en tendens att vända på dygnet när jag är ledig vilket jag har varit sedan fredagen den 21 dec. Med undantag för 3 pass som OV under jul och nyår.

Iaf, sagt och gjort så har jag idag tränat 3*15 på en del maskiner som enligt den personliga tränaren ska få rim och reson på min kassa hållning. :-) Just nu känner jag mig mest speedad. Känns skönt på ngt sätt, eller hur jag nu ska förklara.

Det viktigaste är nog att "komma igång" för sen ger nog det ena det andra så att säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0