Julpyssel 081115. Tro det eller ej! :-)



Som jag redan skrivit om så har det årliga julpysslet redan ägt rum. Jannes kollegor har skrattat gott åt Jannes historier kring mammas tomteland, som han har förevigat detta år.

Jag pysslade lite lagom iår. Satt mest och njöt av hur glad Edit var hela dagen. Hon hjälpte sin mormor, alltså min mamma, och min mormor att trycka ut degen i mandemussleformarna. Pappa grillade i värsta regnkylan. Nåväl, jag är jättenöjd och ser med glädje fram emot nästa års julpyssel. :-)





Resultatet av mina julkulor á la 80-tal. :-)



Trä-änglarna med skyltar. :-) Bengt (min mosters man som råkade fylla år samma dag som vårt julpyssel) fick den ena ängeln! :-) Om han blev glad?! Hahah!





Edit i köket med sin mormor och sin gammelmormor. :-)




Så här intresserad är Janne.... Hahahah! Men vi har vant oss att inte hela jordens befolkning är lika glada för julpyssel som vi själv är. :-)



Jannes dokumentation till sina kolleger av mammas tomteland 081115. :-)







Ni observerar fiskedammen vá? :-)


Kommentarer
Postat av: Teresa

Oj ja du det var inget dåligt tomteland alls ju :) hahaha... Men jag kan förstå din käre man som bara ligger på soffan med tidningen ;) Hade kanske kunnat hjälpa till med bakandet i köket :)

Kram

2008-11-16 @ 19:19:50
URL: http://sexigt666.blogspot.com
Postat av: maria

Hansson´s ÄR tokiga,nu finns det bildbevis!

Heja Janne!! =)

kramar /M

2008-11-17 @ 14:55:13
Postat av: Christin

Hjälp!!!

Jag är glad om jag hinner sätta upp en stjärna till den 1 december och julklappar blir den 13 december. Men vi köpte faktiskt pepparkakor igår!!! Ibland bakar jag själv, men då köper jag degen. Inte så inne i det som du :-)

Kram!

2008-11-17 @ 23:37:22
URL: http://www.christinochmattias.se
Postat av: Malin P

Heja Hanssons! Så fin du är i din tomteluva!

Kram

2008-11-19 @ 16:12:29
Postat av: Malin N

Hej! Jag utmanar dig! Se min blogg på detta inlägget: http://malinharley.blogspot.com/2008/11/8-saker-om-mig.html



Kram Malin

2008-11-27 @ 20:27:48
URL: http://malinharley.blogspot.com
Postat av: Jannicke

Guuuuuud vad mysigt! jag vill ocksa julpyssla hemma i sverige, fast inte med en 1-aring och en 3-aring.

Vi vantar ett tag till!!

God Jul fran kanada ;-)

2008-12-12 @ 07:16:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0