Harry Potter



Snacka om att ha huvudet där man inte ska ha det.

Jag har som sagt inte läst överdrivet många skönlitterära böcker de senaste 5 åren med tanke på att jag ständigt och jämt suttit med näsan i facklitteratur.

Så klart har jag klämt in en och annan Harry Potter (favoriten ju). Nu är det dock ett tag sedan. I förra veckan började jag läsa Dödsrelikerna. Jag läste och läste och läste. Jag tänkte flera gånger "hur kan jag ha missat detta", "VAD?! När dog Dombledore"? Men så tänkte jag att jag troligen varit så okoncentrerad de senaste åren (vad gäller allt annat än facklitteratur) att jag helt enkelt glömt bort det...

Det tog mig 60 sidor in i boken när jag förstod att jag måste ha missat en bok. Och mycket riktigt så låg Halvblodsprinsen där och kallade på mig... Jaha, då var det bara att börja om igen. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0