ORDNINGSVAKT med äggstockar!

Alltså,
jag jobbar ju alltid och har liksom ingen erfarenhet av sjukskrivning osv.

Nu bestämde jag mig dock inför helgens bravader (2 st 8 h OV- pass på §3 i Landskrona) att helt enkelt VILA (jodå, jag kan faktiskt stava till det ordet). Vila eller sjukskriven?! Skit samma, jag vet bara att med medicinerna jag trycker i mig och med sprutorna jag tar en gång om dagen, så bör jag ta det easy på kvällarna och inte utsätta mig för 100 adrenalinkickar och eventuella handgemäng (sånt man får räkna med som sagt).

MEN så är det ju så att SUPRECUR inte är en medicin som är direkt känd i OV- kretsar, vilket har skapat en del förvirring. Hur vi än vrider och vänder på det hela så SAKNAR faktiskt de flesta ORDNINGSVAKTER äggstockar!!!!!


Jag gjorde iaf valet att stanna hemma (jag och mina äggstockar) och tog en lugn helg med ett antal Päroncider 4,5:or. Hur gott som helst!!! En kall Päroncider, och jag är i himmelriket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0