Sovit 11 h och fortfarande trött!- SUPRECUR?

 

ALLVAR!! Jag har precis vaknat (och då vaknade jag för att Janne satte sig upp i sängen och sa att han skulle ner och fixa frukost). Jag hade nog sovit ännu annars. Kan det vara nässprayen SUPRECUR som gör det? Har någon erfarenhet av denna spray och dess olika sätt att påverka så kontakta gärna mig.

1 h efteråt...
När jag väl kom ner till frukosten så stod Janne där och höll ut stolen för mig. Jag var nu tvungen att tänka... vilken datum är det idag? Den 21 september... hmmm... nej, inget speciellt idag. Därefter lyfter jag på servetten som ligger på tallriken och där ligger ett rött hjärta (utklippt från en sån röd gummibandsmapp). Hur sött var inte det? Herre gud, jag måste ha världens gulligaste man. :-)  

 

Kommentarer
Postat av: maria

Sorry kära granne,måste bara berätta att JAG HAR VÄRLDENS gulligaste man!! =)

Ses sen! klunkklunkklunk

kramar/M

2008-09-21 @ 15:27:09
Postat av: Lina Johansson

Hej,hej! Hittade din blogg. Rolig läsning, vad fint ni bor!

Jag har ingen egen erfarenhet av suprecur, men vat att en av de vanligaste bieffekterna är trötthet och dåsighet... Så det är nog inte så konstigt att du fortfarande var/är trött ;)

Kram Lina i H-löv

2008-09-22 @ 20:19:58
URL: http://greddhyllan.blogg.se/
Postat av: Lilla J

Hej!



Nu har jag hittat till dig också! Hoppas det gick bra idag och att du var nedreglerad!

2008-09-24 @ 11:49:17
URL: http://livetsvillervalla.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0