Hus- SKITFÖRBANNAD PÅ MÄKLAREN!!

Jag mailade mäklaren DIREKT när huset kom ut och fick veta att det var visning i tisdags. Jag skrev då direkt att vi inte kunde, men inkom med andra datum. Detta fick jag inte svar på. Jag mailade 2 ggr till och fick inte svar. Då skrev jag igen från hemnetsidan och gjorde en ny intresseanmälan. Hörde inget. Gjorde samma sak IGEN och fick svar att hon skulle höra av sig om nytt datum. NU PRECIS fick jag mail att det var SÅLT!!
 
Jovisst, jag skulle kunna ha ringt henne, men har man länkat till en mail så tror man väl fan att hon ska kolla den eller...?

Iaf, till saken är att jag och Janne i stort sätt bara gått och väntat på detta hus. Vi fick veta för rätt många månader sedan att "det skulle bli" till salu och har bara väntat och väntat...

FY F*N vad jag känner mig lurad. Vi ville ju iaf få en chans att titta på det åtmindstånde!!!!

Har faktiskt tagit kontakt med min advokat om mäklare får lov att göra på detta sätt!

**GRRRRRRRRR**
 


Kommentarer
Postat av: peter iversen

Hej Jenny!! Skulle bara gratta till lilla konrad,lite sent men men...sån är jag.ha det bäst och ha en riktig god jul/önskar familjen ekström-iversen.

2009-12-24 @ 14:27:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0