**ÖRESUNDSKLINIKEN**




Barnmorskorna skickade med oss en lapp när vi var klara med vår assisterade befruktning om en liten vädjan att vi skulle höra av oss i vecka 20 si så där, bara precis för att de skulle få höra hur vi mår och hur allt har gått osv. Vid sista ultraljudet bad jag ultraljuds- Åsa att skriva ut en extra bild så att jag kunde skicka denna till Öresundskliniken. Janne tyckte att jag skulle ringa, men jag tyckte att jag ville skicka ett brev med ett litet foto på vår lille/lilla bebis. Jag skrev ihop ett brev och lade ner bilden och skickade det till barnmorskorna på Öresundskliniken nu i helgen. Jag skrev också att det var viktigt att de hälsade så gott till damen i receptionen, för även hon är så himla mysig och engagerad med alla oss IVF´are.

Till alla blivande IVF´are kan jag varmt rekommendera Öresundskliniken!!!

http://oresundskliniken.se/svenska/ivf_kliniken_oresund/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0