40+ 6 Positiv och glad men lyckades göra en MYCKET dum sak! Skäller på mig själv!

Snart 1 v över tiden och vår bebis gör inga större ansatser att komma ut. :-)

Jag vaknade glad som en speleman och mitt humör har hållt i sig. Jag har städat lite men vilat mycket idag, fikat med grannarna och nu har vi precis ätit.

Precis flyttade jag bort symaskinen från bordet då jag inte orkar sy mer och vet ni vad jag hittade då? F*N --- J*VLA--- SKIT!!!!!!!!! Jag har repat Bruno Mathson- bordet! FATTA!! Inte lönt att Janne skäller på mig, för jag skäller mera på mig själv.

Men men... det är "bara" ett bord. Förvisso det gigantiska konferansbordet... men ändå...


Kommentarer
Postat av: Astrid

Hej Söta Jenny!

Huset ligger i Asmundtorp. Det ska bli jättekul att flytta dit. Vi är trötta på att bo i lägenhet nu.

Hoppas allt är bra med dig.

Kram Astrid

2009-07-06 @ 09:50:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0