40+3 Extremt trött

Vaknade i vanlig ordning kring 7.45. Jag sover verkligen gott med mängder av kuddar som jag bulsar upp runt mig. Iaf, så låg jag där i sängen och kunde inte röra mig. Jo rent fysiologiskt kunde jag så klart röra mig, men jag hade ingen energi liksom. Jag bara låg där. När klockan var 12 fick jag dock ta tag i mitt liv och resa mig upp. Jag var då så hungrig att jag nästan mådde illa. Sen väntade ett isbad på terassen som Janne fixade... Jag har verkligen världens bästa man!!!! :-) Men jisses vad jag är TRÖTT!!!!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hoppas lilla bebben kommer snart, typ nuuuuuu! Det är alltid så nervkittlande att gå in på din blogg nu. Är hon på BB eller ej? Känner du något än eller är det bara lugn i magen?



Kramar!!!

2009-07-02 @ 17:19:24
URL: http://www.barnlangtan.se/
Postat av: Camilla

Håller tummarna 6 hoppas på att bebis tittar ut snart, jag vet hur det känns att gå över tiden men allvar den kommer ut någon gång.

Lycka till.

2009-07-03 @ 18:12:39
URL: http://millan-mittliv.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0