Försöker finna rutiner...

...och hur lätt är det? :-)

Konrad bestämmer just nu ALLT! :-) Och han är envis kan meddelas. Saken är den att han har föräldrar som är extremt överbeskyddande. Piper han 5 sek, så står vi båda där och knuffas och vill vara först med att trösta. Hahahah. Men jag antar att det är så "i början". :-)

Konrad är vårt ALLT. Vi har 100 frågor varje vecka till BVC och sköterskan där verkar tycka att det är bra att vi bryr oss i kubik. Vi har varit på kontroll när han var 1 v gammal och då hade han växt 2 cm och gått upp 255 g. Idag fyller han 2 veckor och vi ska på nästa kontroll imorgon.



Mina ambitioner om att gå långa promenader med Konrad grusades som sagt direkt av min J*VLA ischias. Det har gjort så förbannat ont att jag inte kunnat ta mig ner på undervåningen ens en gång. Tur är att det finns en bra kiropraktor i Landskrona som nu lagt sina healande händer över min vänstra "balle" (som det heter på skånska) och jag kan numera nästan titulera mig som balettdansös. Så lätt känns det att ta mig fram jämfört med för en vecka sedan. Därmed inte sagt att jag verken går fort eller inte har ont. Han ska knäcka lite på mig på fredag och sen ska vi vänta en vecka eller en och en halv eller vad det var han sa. Jag hoppas att jag snart är så pass frisk och kry att jag med lätthet kan stoppa Konrad i vagnen och gå mina promenader längst havet (precis så som jag hade planerat i mina tankar).

Kommentarer
Postat av: maria

Jag är sååå glad för eran skull så jag kan spricka,det hoppas jag ni vet!? Utan er,min La Familja,hade jag haft det tomt! Konrad är våran underbare "pricken över i:et"!!



Nästa tillskott blir nog inte lika gullig för jag tror vi utökas med nåt fyrbent som han kan dra i öronen!!



NI ÄR BÄST!

KRAAAAAAAAAM

/grannen

2009-07-30 @ 05:49:45
Postat av: emma :)

så fin han är :) så skönt att allt går bra.

längtar tills jag får träffa honom , lilla sötnosen :)

2009-07-30 @ 13:55:41
Postat av: EDIT

Kolla kolla kolla



kram EDIT

2009-07-30 @ 16:28:22
Postat av: Hanna

Vad fin han är! :)Hoppas det går bra med promenaderna! Själv ska jag försöka komma i gång ordentligt när maken börjar jobba nästnästa vecka. Har varit ganska lat faktiskt. :) Kram

2009-07-30 @ 17:57:00
URL: http://minivf-resa.blogspot.com
Postat av: Jennie Lindberg

Hej!

Helt underbar liten kille.

Det är så jag nästan vill ha en till ....

Tänker på dig(er)nu när vi åker igen.

Ha det så jättebra och en stor kram till er alla tre

Kram från Lindbergs i Beijing

2009-07-30 @ 20:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0