**Första sparken... ett par REJÄLA sådana...**



Många har frågat mig om jag känt bebisen sparka så där rejält. Men nej, jag har inte alls känt så, mest bara fladder, lite halvsmå kickar. Jag har varit lite nervös för att inte få uppleva de där sparkarna. Jag vill ju så gärna! :-)

Men så i söndags kväll låg jag i soffan och kände plötsligen en spark i min vänstra sida. Jag kom helt av mig från Beck-filmen som jag och Janne tittade på. Jag la handen på stället där sparken kom och fick en till. Jag blev så himla rädd att jag drog handen till mig. Janne kände också och det tog inte 10 sekunder förrän nästa spark kom. Vi var helt paralyserade, jag och Janne. :-) Vilken känsla! Vilken lycka!! :-)

Alltså, söndagen den 22 mars, kl 21.42 är historisk hos Familjen Hansson Vrbanic. :-)

Kommentarer
Postat av: Anna

Tisdagen den 24 mars är historisk för mig. Då köpte jag mitt 28:e traderaplagg. ;)



Du är fantomen inte klok med ditt gravidsnack. Fattar du som jag fick hålla inne för att du inte skulle ta illa vid dig. ;)



Har nog ingen barnvakt till qi gongen.



KRAAAAAM

2009-03-24 @ 19:26:27
Postat av: Malin

Nej jag är inte förvirrad, fixar inte det här med kommentarer bara! Härligt att känna bebisen!

KRAM

2009-03-24 @ 21:42:48
Postat av: Heléne

Ohh...du är för gullig med ditt snack tycker jag! Att du blev rädd...ha ha ha vem kan tro det om en sån tuffing..

2009-03-26 @ 20:32:01
Postat av: Malin

Du är utmanad. Kolla min blogg. Kram

2009-04-08 @ 23:35:58
URL: http://malinharley.blogspot.com
Postat av: Maria

Hallå!

Du, nu måste jag ju tyvärr meddela att jag har semester v 27-30 så du får helt enkelt se till att ploppa ut bebben innan dess :-) Gå över flera veckor är ju inget att tala om! Så nu vet du planen!



Sen har jag lagt in din sida som länk på Astridsblogg (bara så du vet), läser ju denna titt som tätt och blir alltid så glad så jag tänkte att fler borde göra samma sak! Ok va?

Ta hand om dig.

Kram Kram Maria

2009-04-09 @ 23:35:56
Postat av: Millan

Vad hääääärligt!!!!!

Ta vara på tiden!!!



Puss o kram

Millan

2009-04-18 @ 19:55:09
URL: http://millan69.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hej Jenny



Jag satt och läste igenom mina gamla inlägg i bloggen och såg idag att du hade skrivit till mig i oktober. Önskar jag hade sett det tidigare;o) Missar ibland kommentarer som kommer in lite i efterhand. Jag har nu plöjt igenom din blogg och blev så glad av att läsa att ni också fått till det:o) Grattis (lite sent, men ändå;o)!! Vi lyckades bli gravida på vårt andra IVF-försök som vi påbörjade nu i januari. Vi tog en välbehövlig paus över julen. Jag är nu i vecka 15 och är sååå lycklig, trots alla oro som varit och säkert kommer igen.



Kram!!!

2009-04-25 @ 15:34:35
URL: http://barnlangtan.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0