Hotellnatt på Kärnan i Helsingborg

Hotel Kärnan

Snacka om bortskämda...

Jannes syster jobbar på Hotell Kärnan och hon gav oss en natt på hotellet. Hur gulligt var inte det? :-) Jag ÄLSKAR ju hotellfrukostar, så ni kan ju bara tänka er hur lycklig jag var. :-)

Vi började fredagskvällen med att gå på bio. Män som hatar kvinnor. Helt ärligt, när jag såg bilderna på Noomi som spelar Lisbeth, så tyckte jag att Noomi är alldeles för snygg för den bild jag haft i min hjärna när jag läst böckerna. MEN när jag såg filmen tyckte jag att hon var klockren. Hon har fått in hela minspelet, hela Lisbeths karaktär SUPERBRA!! 2 h och 32 min bara precis flög iväg!! Dock sa jag till Janne att han måst läsa de 2 nästkommande böckerna, för hur bra filmen än var, så är ju böckerna mycket, mycket mer detaljerade.

På hotellet valde Janne att bubbla i bubbelbadkaret (tydligen förbjudet för gravida kvinnor- vilket jag totalt har missat under alla mina besök på Karlslundsbadet). Jag håller mig numera borta från bubbel... :-)

Sen var det sängen. En sån med höj och sänkbar för huvud och ben. Som sagt... LYX! :-)

Jag somnade dock som en stock och vaknade lagom till väckarklockan på morgonen och ett sms från svägerskan där det stod: Jag är i frukosten. KOM NU!!!! :-) Jag kom som en projektil så klart. :-)

Underbart och lyxigt. TACK LILLIAN!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0