Sista ultraljudet 6 maj- 09

I onsdags var jag och Janne på sista inbokade ultraljudet på MVC och vi fick se världens goaste kinder på bebisen. Så himla underbart. Vi var helt lyriska. Det första som slog mig var att bebisen var lik Edit (alltså en flicka) och Janne tyckte motsatsen. Detta förvirrade mig enormt då jag hela tiden varit jättesäker på att det är en pojke och Janne på att det är en flicka. "Någon av er kommer ju att ha rätt", sa ultraljudsdamen vid förra ultraljudet. :-) Skit samma, bara bebisen mår bra och är frisk och kry.

Om bebisen kommer när den är uträknad att göra (29 juni) kommer den att väga ca 3,5- 3-6 kg fick vi också veta. Tydligen en "medelbebis". I onsdags vägde den 2066 g och beräknas gå upp ca 200 g/v de sista veckorna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0