Man förblir alltid ett barn för sina föräldrar

Jag fick ett superkul sms imorse.

Allt handlar egenligen om att jag, mamma och Anna (systeryster) ska åka iväg tidigt en morgon och skulle bestämma en tid för avfärd.

Då kommer följande sms från min mamma:

"Vi kör kl 7. Då ska ni vara mätta så att ni inte blir sura".


Hahahahah

Snacka om att min mamma känner till mina sockerintervaller. Dock var det typ 15 år sedan som jag fattade jag måste äta med jämna mellanrum för att fungera i huvudet.

Hon är för söt hon! :-)

Kommentarer
Postat av: PIaLia

Haha! En mamma är en mamma är en mamma... sina små prinsessor känner man utifrån o in! Haha!

Ibland tror vi mammor dock att vi känner våra telningar bättre än de själv gör! Haha! It comes with the job!!!!

2009-11-11 @ 21:08:25
URL: http://piasparadis.blogg.se/
Postat av: Sara

Ja, onekligen, men nu får jag hoppas att vi haft vårt. :)

Hoppas ni hade en mysig dag igår, vad gjorde ni för skoj?



Kram

2009-11-12 @ 19:48:55
URL: http://langtaneftertresamhet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0