Uppdatering- felläkning!

Jag har inte uppdaterat er på ett tag ang felläkningen. Det är fortf inte bra!!

Jag ska om exakt 45 min infinna mig hos farbror doktorn (han som har skalpell samt nål och tråd) för ännu ett försök att fixa till det. PROBLEMET är att jag är sjukt nervös. Det känns som att jag inte ska fixa det. Hallå, jag födde barn utan tillstymmelse till smärtlindring och har gjort ett försök nu hos läkare utan bedövning, men idag, nu, i denna stund vill jag bara ringa återbud. Förra gången jag var där var bara på ett återbesök och då kallsvettades jag så att jag fick ta av mina glasögon. Dessa pressade jag i min ena hand till den milda grad att det knakade i dem. Det är bara att inse att känslan down there inte är att skoja bort. J*VLA SKIT!!!

Borde kanske be om att bli sövd...?


Kommentarer
Postat av: Sanda

Hej Jenny!

Kommer att tänka på dig idag. Det kommer att gå bra.

Jag vet vad du går igenom och vet hur det känns.

Massor av kramar

2009-11-30 @ 09:54:54
Postat av: Jenny

Men fy va jobbigt med felläkning!!



Hur gick det hos läkaren?



Kram!

2009-12-01 @ 10:49:12
URL: http://www.barnlangtan.se/
Postat av: Sanda

2009-12-01 @ 16:13:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0