5 september 2008- 1 år och 3 dagar sedan...

Ja, den 5 september i fjol var en fredag kan meddelas. Jag började spraya med Suprecur då. Den magiska sprayen som gör att kommunikationen mellan hypofys och äggstockar bryts helt och hållet. 4 gånger om dagen tog jag spraygen, 07, 12, 17 och 22. Jag missade inte en enda gång kan meddelas. Inte en sekund över var klockan när jag sniffade i mig innehållet. Jag var extremt fokuserad. Men skulle det hjälpa MIG???? Kunde denna lilla vätska verkligen göra påverkan på min kropp? Den 24 september i fjol var jag på återbesök för att kontrollera om sprayen hade funkat och om det var dags att sätta igång med sprutorna... OCH DET VAR DET!!!!! Allt såg ut som det skulle... Herre gud vad lycklig och skitnervös jag var.

Vad härligt att sitta här, ett år efteråt med en underbar liten Konrad och tänka tillbaka. DET FUNKADE! DET VILLE SIG!

TACK TACK TACK till de forskare som kommit på detta. Så mycket glädje det har gett mig och min man.

UNDERBART!!!! :-)


Kommentarer
Postat av: Sara

Gud vad lycklig jag blir när du skriver så, för på måndag börjar JAG spraya. Det är med skräckblandad förtjusning jag ser fram emot det.. :)



2009-09-08 @ 11:51:22
URL: http://langtaneftertresamhet.blogspot.com
Postat av: Sara

Vad söt du är, tack för den värmande kommentaren!! Kram kram Sara

2009-09-09 @ 07:46:17
URL: http://langtaneftertresamhet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0