**Loppis**- PREMIÄR!

Idag steg jag upp i ottan för att följa med min väninna på BARN- Loppis. Jag älskar ju att shoppa billigt, men tyckte att det var ytterst PINSAMT. Jag trodde typ att det bara skulle drälla av märkligt folk, men döm av min förvåning när det visade sig att där var SKITMÅNGA helt normala människor där. :-) Så jag slappnade snabbt av och shoppade loss. SKITKUL!! Jag kommer definitivt att åka på fler sådana barn-loppisar. VILKA FYND!! Som sagt, SKITKUL. Min premiär blev lyckad. :-)

5 MOLO plagg, 1 småfolk, 2 Ida T och 2 POP. Inte illa för 175 kr eller hur!! Jag bara ÄLSKAR att vi är så himla bra på att återanvända saker nuförtiden.
Klicka för att stänga fönster


Kommentarer
Postat av: Sara

Vad skönt att höra av du ändå mådde bra, då hoppas jag att jag fortsätter göra det också.

Klarar mig fint utan värmevallningar, så jag hoppas dom uteblir. :)

Ha en trevlig kväll, och söndag!

Kramar Sara

2009-09-19 @ 23:29:43
URL: http://langtaneftertresamhet.blogspot.com
Postat av: malin olofsson

Hej Jenny! Nu hittade jag din blogg och tänkte att jag här kan påminna dig om shoppingkvällen på torsdag mellan 18.30-20. Vad fin Konrad var i tidningen idag! Vi ses! Malin

2009-09-20 @ 12:44:39
Postat av: Jenny

Hihi, va bra att där var normala människor;o) Vilka fina plagg och vilka bra priser. De små växer ju ur dem på ett kick så det är ju väldans onödigt att lägga för mycket pengar. De slits ju knappt heller. Imorrn ska jag med en kompis ut på stan som ska visa second hand butiker för mig:o)



Kram till familjen!!!

2009-09-21 @ 09:09:11
URL: http://www.barnlangtan.se/
Postat av: Carina Löwdell

Haa.. Jag var redan på loppis när Ville låg i magen och shoppade loss med mamma :) Ska du på Rådstugans på fredag då? Förretsen, jag kommer inte på fikan på torsdag, är i Norrköping då så blir lite svårt för mig ;) Kramar till dig & Konrad

2009-09-21 @ 12:36:09
URL: http://knasis.blogg.se/
Postat av: jenny

Tips om barnloppis i Häljarps församlingshem lördagen den 3:e oktober. Där brukar vara mycket fint!



Kraaaaaaaaaaaaaaam!

2009-09-23 @ 15:13:31
URL: http://www.mammanochkidzen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0