Semestern 2010

Jag och Janne bestämde oss tidigt för att inte göra något "särskilt" denna sommar och bara vara hemma. Detta med undantag för ett par nätter i en stuga vi hyrt uppe i Halland. Njutbart och underbart!! Anna, Jonas, Edit, mamma och pappa kom också dit och fyllde vår tillvaro med massa kul. Så härligt det är att sova i stuga, även om rullgardinen inte riktigt täckte fönstret. :-)

Oj, glömde jag säga att stugan ligger i ULLARED???? Hahahahahahahahaha

Jodå, jag fick Janne att följa med till Ullared. Bara gissa om jag hade en given barnvakt under alla timmarna som jag spenderade inne på Gekås. Inte nog med det, för bara precis gissa vem som bodde i stugan tvärsöver om inte... håll i hatten... Kjell och Ros-Marie. Jodå, Kanal 5 filmteam var och snurrade runt stugan i stort sätt en hel kväll med Boris i spetsen. Jag stod mest och smygkikade runt krönet. Det visade ju sig att det var en massa stohej inne på Gekås med premiär för nya avdelningar. Morgan och Kjell satt och designade sina varor osv... Vilken grej!!!

Jag är fortfarande så himla nöjd med vår Hallandssemester ska ni veta.




I bilen på väg till vår stugsemester. :-)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0