"Jenny- vakt" is back! :-)

PREMIÄREN är avklarad. Jag har gjort mitt första OV-pass sedan september- 08, precis innan ÄP. Min ambition är precis som vanligt: Sprid kärlek och harmoni så gott det går. :-)

Jag hade en ny kollega inatt som troligen inte alls var van vid en Jenny. Men han såg ut att ha det bra, så jag hoppas att han var nöjd med natten. Hhaahah

Idag är jag MÖR!! Det känns som att jag har ont från magen och ner till hälften på låren. Det är inte alls någon skada eller så, utan det känns som den värsta träningsvärken genom tiderna. Jag har lite problem med bäcken/fogar/ländrygg/mage ännu... men SKAM DEN SOM GER SIG! :-) Jag trodde inte alls att jag skulle klara hela natten. Jag är lovad att arbeta "så länge jag kan", så jag går som "extra" på schemat för att se hur det går. Dock fixade jag hela natten galant. :-)

Vi ses i vimlet. :-)


Kommentarer
Postat av: Yenny & Jessica

Så härligt att Du är tillbaka! ...och att du klarade helanatten. Grattis!



Kramar

2010-01-24 @ 08:43:55
Postat av: Sanna

Vad roligt att allt gick bra :) Kul att ha dig tillbaka ;)

2010-01-24 @ 11:00:05
URL: http://zebrafejs.blogg.se/
Postat av: Malin

Det var jättekul att se dig på stan igen!

2010-01-24 @ 14:40:56
URL: http://malinharley.blogspot.com
Postat av: LInda

Aaaaahhhh!!!! Det är väl en av alla de saker jag saknar som mest från L-a..... Du och jag baby.....

dansandes i våra västar!!!

2010-01-24 @ 23:41:51
Postat av: Teresa

Ja Jenny verkligen härligt att se ditt underbara leende igen :)

Detta kommer du fixa lätt... :) Ingen som vågar bråka när du är på stan ;)

Kram

2010-01-25 @ 12:15:41
URL: http://sexigt666.blogspot.com/
Postat av: Hanna

Jo, den frågan har dykt upp några gånger & hon ligger faktiskt precis mitt på alla kurvor (trots att jag är lång & maken nästan 2 meter)...



Visst är det underbart med de små liven! Jag njuter av varje dag med vår fina tjej. Kan bara inte fatta hur fort det går! :) Kram kram!

2010-01-29 @ 09:35:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0