26 mars- imorgon

Janne aviserade för ett tag sedan att jag inte ska boka in något imorgon, lördag. Då ska vi hitta på "något" och jag får inte veta något. sånt gör mig lite nervös. Jag tappar kontrollen liksom.
Jag: Janne, Konrad då?
Janne: Lägg ner. Du ska inte bekymra dig!
Jag: Men, alltså...
Janne: Vi pratar inte mer om det.
Nähä?! Men vad är det som händer? Är det en runda till Malmö och Pizza Hut (han pratar så himla gott om det stället) eller är det bio eller vad är det frågan om?
Jag: Janne, ungefär vilken tid ska vi åka?
Janne: Du får all information när du behöver.
OK, jag försökte iaf.
Nu är jag nervös. Och spänd. Och glad och lite så. :-)

Kommentarer
Postat av: Sara Stenbacka

Åååå, nu blev jag ju också nyfiken på vad det är för överraskning som väntar dig! Jag hoppas att ni får det supertrevligt! Du får gärna skriva en liten rad på din blogg så att vi andra nyfikna får veta! Jag hoppas att det är bra med er alla tre! Vi ser fram emot att träffa er snart igen! Hälsa Janne och Konrad! Kramar/ Sara

2011-03-26 @ 11:10:30
URL: http://sixtenjustus.blogspot.com
Postat av: Jenny

Nyfiiiiiken:o)))

2011-03-29 @ 09:53:59
URL: http://www.barnlangtan.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0