Jag och Janne har...

köpt hus!!!!!!!!!!!!! Äntligen har vi hittat vårt drömhus. :-) Eller radhus, eller vad det nu ska kallas. Det är fristående men tillhör en Bostadsrättsförening nära Bostahusen i Landskrona. Tack gode gud att paret skulle sälja och tack gode gud för att jag gick fram som en ånglok när budgivningen började. Jag gjorde ett "drag" och det gick hem.

Nu är projekt rivning på gång i huset. Vi river, ALLT! :-) Delar av köket får bli kvar, men är nermonterat för tillfället. Vi ska ju byta golvet och göra en komplettering samt byta hur mycket som helst som visade dig vara i sämre kvalitet än vad vi trodde. Men FINT blir det kan meddelas. Jag fastnade för huset direkt. Säljarna är ett ljuvligt ungt par och de har varit oerhört tillmötesgående.

Vi fick ett husdjur på köpet. TACK!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0