SEMESTER

Vadå? Har inte jag haft semester sen den 20 juni??? Nä, allvarligt så har jag inte det. VARJE dag har jag gått upp, klätt mig och kört iväg och... PLUGGAT!! Jodå, varje dag. Som tur har jag en man som förstår vad jag går igenom och det var genom hans omsorg som jag, min syster och vår mamma bestämde oss för att...
 
...ÅKA TILL RHODOS!!! Vi tre åker imorgon. Inga barn. Ingen man.
 
Jag var till en början extremt kaxig, men är just nu som en mesig liten flicka. Hur ska jag klara av en hel vecka utan Konrad???
 
Oavsett vilket så ska det bli så himla, himla skönt att komma iväg och bara precis ladda batteriet, inhämta energi och bara precis få njuta!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0