Jag älskar Koh Samui

Hyfsat tydligt. Jag vet. Ville bara förtydliga ifall någon inte visste.


Eftersom att vi alltid bor på samma hotell har vi kvar ett bagage á 22 kg på hotellet. 😂 Det ligger i tryggt förvar och väntar på oss till nästa år.

Hotellet är Baan Samui. Ljuvligt, underbart, bäst!


Detta är jag och Sue. Egentligen heter hon Suwannee Wannaborworn, men hennes nickname är Sue. Jag undrar varför? 😃😂👍🏽 Sue är ljuvlig. Att hon dessutom är General Manager på hotellet och alltså chef gör ju inte saken värre. 


På kvällarna byggs denna restaurang på sanden där solstolarna står på dagarna. Hur fint kan det bli? Bästa restaurangen på hela Chaweng. Helt klart.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0