BH- PROBLEM... av 3:e graden!!

 

Det är bara att inse att jag har PROBLEM!!! Jag hittar INGEN bh just för tillfället som passar. Allt sitter trångt och kliar och har sig. Jag har blivit rekommenderad en del affärer men dessa finns bara på avstånd, och jag känner si så där för att beställa BH över nätet. Men det blir kanske min sista utväg.

Har någon koll på bra BH för min normalt sätt enorma byst som just för tillfället är EXTREMT EXTREMT ENORM? (Matti, en av mina killkompisar valde att jämställa mina BH-krav med en FALLSKÄRM). Så illa är det. :-)

Säg inte Triumf, för de modeller jag testade i en Triumfaffär var ett skämt.

Kommentarer
Postat av: maria

Jag vet precis hur du har det.........NOT!!

Saknar dig,känns som 100 år sen vi träffades!! Ska hälsa från Vargön!

kram /M

2009-02-23 @ 16:34:01
Postat av: Helene

Vet du va det finns ett bra märke som heter Change som har stora sorlekar i Bh finns på Familjia eller vad det nu heter vid city gross i helsingborg. Lycka till

Kram Helene

2009-02-24 @ 17:49:17
Postat av: Lina

Jag säger bara vänta tills mjölken kommer sen...

Jag har 5 storlekar större nu när jag ammar, jämfört med innan jag blev gravid :-(

Change har upp till J i kupstorlek och dom är billiga. Jag tror jag betalat typ 250 kr för BH där men jag tycker inte att dom är så sköna. Man blir ju extra känslig när man är gravid så det är viktigt att dom sitter bra och inte har sömmar som skaver.

Dom flesta märken har bara upp till E eller F men det borde väl finnas någon bra BH-butik i malmö? Twilfit har upp till G-kupa, om det räcker?

Själv har jag beställt på Internet, oftast från Figleaves.com. Man får betala returfrakten själv om man vill byta, men det kan det vara värt.

2009-02-25 @ 08:02:27
Postat av: Hanna

Jag sprang runt halva Stockholm igår för att hitta en till likadan BH som jag köpte tidigare (i 90E). Twilfit hade nämligen dragit tillbaka just den modellen (så typiskt!) för bara 2 v sedan. Märket var Abecita & de har många mammamodeller & stora BH-ar (upp till 110 G). Jag hittade slutligen min BH på Åhlens city. Gå in på abecita.com & kolla. Där kan du även hitta återförsäljare (de har massa!). Lycka till!

2009-02-25 @ 09:27:44
URL: http://minivf-resa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0