**Vecka 20**

Då är alltså jag, Janne och bebisen inne i v 20. Halva vägen så att säga.

Jag vill inreda ett barnrum!

Jag och Janne bor rätt så stort och vi har ett rum som bara "står där". Men det är inte klokt vad ett sådant rum kan rymma i olika saker. Jag fattar det inte. För att tömma detta rum, var jag tvungen att tömma 2 garderober och en byrå. Inte så mycket kan man tycka, men HERRE du milde. Allt detta skulle ju tryckas in någonstans och det var bara att inse att för att tömma ett rum, behövdes det en rejäl "rantafaj" i inte mindre än 3 rum!!!! Jag och Janne höll på i stort sätt hela lördagen och söndagen, men allt är fortfarande inte på plats och röran är enorm. Denna röra är något som inte irriterar mig överdrivet mycket, men stackars Janne som är Mr Pendant klarar helt enkelt inte av denna röra. Han blir matt av att bara titta på KAOSET!! Hahaha, helt söt är han.

Men fint kommer det säkert att bli! :-)


Kommentarer
Postat av: Vive

Hejsan gumman!

Hoppas att allt reder sig...Har en utmaning till dig på min blogg..

Puss på dig och bebisen:-D

Vive

2009-02-10 @ 22:34:37
URL: http://viveskrypin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0