3 dagar nu...

sedan jag spelade Quadrapop så det känns ju faktiskt som att jag avvänjde mig själv rätt snabbt och bra!! *berömmer mig själv*


Skönt att vara igång
Arbetet är igång efter nära 3 veckor på sofflocket. Hur jag än tycker att 07 är en panik-tidig tid att gå upp, så är det ändå skönt att koma igång igen! Ja, så är det!

Den obligatoriska fortbildningen för oss Ordningsvakter
Fick precis veta att Polisen inte vill ha med mig på fysen på Fortbildningen om 14 dagar. Tydligen är det mycket grepp och nedläggningar som ska tränas och det är så klart INGET för mig för tillfället. Jag MÅSTE gå fysdagen til hösten för att få förlängt förordnande och jag har idag ingen som helst aning om hur det kommer att gå med en liten på några månader, samtidigt som jag ska gå utbildningen. Strunt samma, sånt fixar sig! Förhoppningsvis så låter polisen mig gå teoridelen nu i januari, så att jag "bara" behöver vara krånglig (ammande mamma mitt under en utbildning) en dag till hösten. Jag har FULL förståelse för resonemanget att de inte kan låta mig sitta av fysen på en bänk. Jag menar, VEM vill sitta och glo när alla andra kämpar och lär sig nytt? Nej nej, det är inte min melodi.

Kommentarer
Postat av: maria

Hej Granne!

Jag är IMPONERAD!! Du är botad utan Anonyma Spelare!

kramar /M

2009-01-12 @ 19:05:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0