40+4 Apelsinjouice

Dagen började med att jag nära nog svepte 2 liter apelsinjouice i ett svep. Efter det hade jag hur mycket energi som helst tyckte jag. Jag och Janne for till Hbg och inhandlade lite smått och gott som behövs. Sen var det besök hos A o H som köpt typ ett hus där rummen aldrig tar slut!! Efter det var det besök hos världens bästa Edit. När vi väl kom hem satte jag och Janne oss på terassen i flera timmar och bara pratade... om allt. Grannen kom in med lite godis till mig. TACK! :-) Så BRA jag har det!! :-)

 

Helt sinnes, men nu när jag sitter och tittar på denna bild, så drar det av SUG och begär i hela munnen på mig. :-) Hahahah

Kommentarer
Postat av: M

Då blir det en tjej :-) /från en som vet

2009-07-03 @ 22:38:33
Postat av: Anna (okänd läsare)

Jag öste i mig apelsiner och apelsinjuice men fick en kille. ;-)

2009-07-03 @ 23:08:57
Postat av: Sara

Japp, då blir det en tjej. Levde på apelsin juice.

2009-07-04 @ 10:56:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0