Visdomsord på och från Ven

Sista veckan på jobb åt vi hos Milan.  Milan är inte bara Guldbaggenominerad två gånger. Han är dessutom min kompis sedan 20 år tillbaka och dessutom tillika oerhört intresserad av mat.


Han startade sin lilla servering tidigare under försommaren och vi valde att käka där en kväll i mitten av juni. Uteserveringen är ljuvlig. Lite olika bord och stolar och i ena hörnet står en serveringsvagn där man hittar Milan.

På 'gården' finns också en byggnad med loppisgrejer. Om jag förstått det hela rätt går pengarna oavkortat till bra ändamål men jag är inte säker. I loppislokalen, vilket är en gammal gammal byggnad hittade jag följande små citat uppsatta på dörrfoder ovan dörrarna:










Milan Dragisic


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0