2013 fortsättning

Jag älskar ju det "lilla extra".
 
Det får jag på Rhodos Pizzeria i Landskrona. 
 
 
5- årig bröllopsdag 130607 firades i Prag.
 
Vår snart 4- åring. 
 
 
Jag och mamma Nonne har börjat promenera igen. Nu ska vi gå ner i vikt. Det var iaf tanken och det gjorde vi också.
 
 
I ur och skur!
 
 
Karnevalen 2013 kom jag att arbeta med en fantastisk herre vid namn Jashar. Till saken hör är att Jashar förrutom att han är en grym ordningsvakt, så är han även tandhygienist. Detta gjorde att mina tänder aldrig har varit så rena en Karneval. Jashar hade hela tand-rensar-kittet i fickan. Mycket bra! Jashar har idag ett stort engagemang i just tandvård och man kan nå honom på http://tandfakta.se/om-tandfakta/
 
 
Blå Planeten men de bästa killarna i mitt liv.
 
 
Astrid Lindgrens värld med mina killar och mormor Nonne.
 
 
Rumpnissar. :-)
 
 
Ö-kända i augusti 2013
 
Sebastian och kusin Sam
 
 
Hej, hej Monica. Hej på dig Monica. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0