2014 del 2

 
Mormor har blivit sämre. Hon har fått cancer. #fuckcancer Jag och Anna var med mormor i Lund på onkologiska då de 'ställde in' strålningsmaskinen. Efter strålningen visade det att det inte finns mer att göra... Jag och Konrad var hos mormor varje lördag efter fotbollsträningen). Det var vi även på våren det året. Det är jag oerhört glad för idag! 
 
 
I våra fönster står lite bilar parkerade... Jodåsåatt.
 
 
Min älskade kollega Erika Ericsson som dessutom är föreståndare för HVB-delen på Länsmansgårdens Skolveckohem. En ljuvlig människa. Jag hade varit halv utan dig. ❤
 
Och så en liten bild på undertecknad.
 
 
 
Viktväktar-Karins tips och trix 😘❤👍🏼
 
 
 
En helt vanlig morgon på väg till Ven. Öresunds Pärla.
 
 
NäR vår systerskolan Karolinaskolan på Fogdaröd i Höör fyllde 15 år, bjöds det på fest. Då uppträdde ingen mindre än Nordman. En nöjd Jenny.
 
 
Kärlek på hög nivå. 'Mamma jag har ritat ett hjärta till dig, pappa och mig'. ❤❤❤
 
 
 
Julen 2014. Bak och mys.
 
 
 
Tomtefamiljen är samlad.
 
 
 
Året då vi hade inbrott i förrådet och alla Konrads julgrejer var sönderstampade. Folk från alla håll förbarmade sig över Konrad och gav/lånade ut allt möjligt till honom. Tack Phia B och Malin P. ❤❤❤
 
 
 
 
 
 
Hallon i våra buskar under mellandagarna...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0