2014

I januari fick jag en bok. Inte vilken bok som helst utan en bok som en kompis till mig har skrivit. Connie Mantrell heter författaren. Tack sötaste.
 
 
 
Connie har kommit att bli viktig för mig. Liksom på håll. För egentligen känner vi inte varandra så himla väl. Det räcker att jag "känner". För känner det gör jag.
 
Jag åker inte ofta tåg. Bara när jag studerar. Då pendlar jag med tåg. Här kom jag att sätta mig bredvid Ola Selmén. Ansiktsblind som jag är, hade jag absolut ingen aning om vem han är förrän jag råkade! titta i hans dator och såg manuset för A-Amigo, A-A-Amigo. Då av en händelse fick jag en perfekt ingång för att språka med "någon". Ola njöt av mitt sällskap. 
 
 
Sms mellan undertecknad och min chef.
 
 
Resultat från LADOK så att ni vet att jag inte lurades när jag skröt om mina bedrifter.
 
 
2014 snöade vi in på Skånes Djurpark. Vi rände där i tid och otid. En mycket trevlig park kan meddelas. Vi köpte årskort i flera år.
 
 
Kel-älg.
 
 
När Konrad vill duscha länge, så hänger alltid en massa olika grejer in i duschen. När han sen städar efter sig så är det alltid ordning och reda som råder.
 
Här står smurfarna på kö.
 
 
V har aldrig sagt att vi är helt som vi borde!
 
 
Mamma, jag och Becky lekte Avatar!
 
Jo, det var ju hyfsat tydligt...
 
Jag blir så glad när människor bjuder på sig själv!!! Det hoppas jag iaf att han gjorde... Inte meningen att trampa dig på tårna. Du gjorde min dag. Tack.
 
 
Jenny vakt. Fortfarande 39 år.
 
Vad gör man när pappa är förhindrad och mamma är livrädd för hästar? Jo man ringer moster Jenny.
 
 
Ännu en dusch-design.
 
 
Så, nu är jag 40 år fyllda. 19 april. Ringen fick jag av syster Anna och det är en "Lite Kalabalik". Malin som är en av Annas bästa väninnor är dessutom ägare till företaget som säljer Lite Kalabalik.
 
 
http://litekalabalik.se/
 
Jag älskar tuplaner. Dessa fick jag av Amii. Amii har gått ner 120 kg med Viktväktarna. Hallå!! 120 kg!!
 
 
http://www.expressen.se/halsoliv/amii-bestamde-sig---gick-ner-120-kilo/
 
 
 
Här är en bild på världens bästa Farid. Älskad av alla.
 
Lånar man in #jennyvakt till fotbollen med väldigt kort varsel, så är det inte mer än rätt att hon fick bli hämtad också!
 
 
Anna och Jonas gifte sig när de var på Mallorca. Vi fixade till deras hus innan de kom hem. :-)
 
Thailand Koh Samui. 1:a tanden tappades den 11/7, några dagar innan han fyllde 5 år.
 
Thai-mys
 
Astrid Lindgrens värld. Igen. Vi ÄLSKAR det stället. Första gången jag var där, åkte jag raka vägen hem till Platsbanken för att se ifall det fanns lediga tjänster. :-)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0