2015

 
 
 
Mormor fyllde 85 år i jamuari och då kom så klart 'extra mormor' Ingegerd på besök. Ingegerd har varit med familjen så länge jag har levt. Hon har kommit att bli som en 'av oss'. Mormor ramlade ihop efter sitt kalas. Hon var uttorkad och hade ingen ork i kroppen. På mindre än ett dygn hade hon fått en placering på Silvergårdens Korttidsboende. Tack gode Gud för det stället. Underbar personal 
som såg till att mormor hade det bra. Mormor mådde som alldra bäst när hon var där. 
Mormor gick bort den 19/3. Då hade hon kämpat länge och väl. Min mormor. För alltid saknad. ❤❤❤
 
 
 
 
 
när någon man älskar går bort får man lite perspektiv till livet. Detta är mamma Nonne när hon var pytte. Så gullig att det knappt är sant. 😘
 
 
 
Här är en bild på Anna när hon var liten. Hon log ju inte ihjäl sig precis. 😂😃❤
 
 
Detta är ju då en bild på mig. Charmig redan då. 😂😂😂
 
 
Denna text/tavla finns att skåda inne hos 'syster Inger' på Ven. En fantastisk kvinna. ❤🙏🏼
 
 
 
Jag älskar Ven. Den nya Venbåten heter Uranienborg. 👍🏼 Där jobbar superhärliga människor. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

"Gråt inte. Vi träffas igen." Det vet vi ju i allra högsta grad, både du och jag. Tack o lov. Ändå gör det ont. Men i minnet lever hon kvar. ❤

2017-03-24 @ 21:11:56
Postat av: Anonym

/H

Svar:
Jenny vakt

2017-03-24 @ 21:12:22
Postat av: Mormor Pia

Underbara bilder Jenny! ❤ Så mycket kärlek 💕

2017-03-25 @ 08:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0