Håkan Fleischer

Alltså! Jag säger bara alltså!! Jag och chefen var på 'Framtidens Läromedel' i Malmö. 


Jag fick välja fritt vad jag ville lyssna på. Jag har en snäll chef. Under ett pass hade jag ingen aning om vilken föreläsning jag skulle gå på utan valde utefter föreläsarens utbildning. 'Håkan Fleischer- doktor i pedagogik'. Jo, det skulle nog passa fru Vrbanic Hansson.

Shit vilken föreläsning denna herre rev av. 'Tyvärr' blev min perception störd av ljudet från intilliggande föreläsningssal så jag tvingades tassa fram till föreläsaren och be om kompletterande uppgifter.

Stort grattis Linnéuniversitetet i Växjö för att ni har den stora ära att få samarbeta med Håkan Fleischer! En ljuvlig herre! 👍🏽 


Får ni möjlighet att lyssna på honom så ta den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0