Janne Björkis fick möta Jenny vakt

Jag fick förfrågan ifall jag kunde berätta om 'Landskrona-modellen' där vi ordningsvakter sedan 2005 arbetar på paragraf 3 i Landskrona. Detta skulle göras för Jan Björklund.


Så klart!

Jag rev av en föreläsning och kan också ha fått med att han kunde kontakta mig igen ifall han behövde specialpedagogiskt kompetens. 

Att peka med hel hand är en pedagogisk ådra när det är 'allvar'. Janne fick lära sig! Lika bra liksom.

I någon intervju kan jag också ha sagt att jag tyckte att Janne är läcker. Men det står jag för. Jag tycker att jag ser lite rosig ut på kinderna på denna bild. 😂

Summering: facit och medicin för att arbeta ute på fältet så pass 'oskyddade' som vi är handlar helt och håller om en proaktiv tanke om att skapa relationer. Hållbara relationer. Genuina relationer. 


Jag står för varenda ord jag säger!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skulle vilja höra ert snack! Hoppas du läxar upp honom "liiite" iaf 😉
/Maria Eriksson

2017-03-25 @ 18:15:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0