Stel nacke

Stel nacke. Skitont i axlarna. Göt ont från axlarna ner mot armbågarna. Ont i skuldrorna. 


Någon som känner igen sig??? Typ 10000000000 svar tror jag mig få nu. 

När man är överviktig söker man inte läkare. Visste ni det? Vi bara gör inte det!! Vi vet vad svaret blir: 'det är din övervikt'. Jodå!! Halsont, öroninflammation... allt beror på övervikt. Vi överviktiga sätts i en kategori. 'Mindre smarta'?! Kanske är det bara min känsla? Men jag tror inte det.

Därför går vi inte till läkare. Vi 'står ut' med våra smärtor.

I januari gick jag till doktorn iaffafall. Jag hade fått feber som liksom inte gav sig. Bara pyttefeber, men ändå. Jag gick ut från läkaren med en ny tid! Till en sjukgymnast. Det enda fel läkaren hittade på mig var mina stela axlar.

Sagt och gjort har jag sedan dess gjort fyra besök hos världens bästa David på Hälsomedicinskt center i Landskrona. Igår när jag gick hem kände jag mig som en ballerina. David hade trollat bort det onda och gjort min ryggrad rak. På riktigt.

Dessutom är David lite kul på det vis att han 'dekorerar' sin tråkiga gubbe/figur som är på glasrutan till sitt rum. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0