Thailand 2015

 
 
 
 
 
När jag tittar på alla mina bilder från 2015 så inser jag att det var året då jag snurrade in på 'ramar' runt foton. Jag kan nu i efterhand tycka att det är riktigt fint och funderar på att börja med det igen. Vad tycker du?
 
 
Jag älskar vårt hotell på Koh Samui!!
 
Midsommar firades på Koh Phangan. 🌴
 
 
Thai-massage. Både jag och Konrad älskar det.
 
KlaneN Hansson samlade för en selfie.
 
 
Detta år träffade vi dessutom på familjen Röiseth. Helt utan planering sprang vi på varandra. Sedan var Konrad i himmelriket som fick hänga med Tilde och Ella i några dagar.
 
Monsunperiod är vad det är. Ösregnet och vinden kommer från ingenstans.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0