Thailand 2016

Thailand är mitt återhämtningsställe. När jag är där vill jag 'bara vara'. Det är lite svårt för familjen att förstå ibland då de vill hitta på saker. Men gör det då! 


Jag försöker dock göra kul saker som får mig att må bra. Jag började förra sommaren att lyssna på Storytel. Mycket bra komplement till mina trötta ögon.

Jag och mamma valde att ta en liten drink (läs:kaffe för min del) där ett Reggieband uppträdde. Så jäkla otippat och så jäkla kul. 😃

Typ 5 dagar av 7 går vi på massage. Nej det är nog ner eller mindre varje kväll som vi tar fotmassage. Såååååååå skönt!!

'Riktiga Thailand' är Koh Samui, Chaweng-stranden och hotell Baan Samui. Det är Konrad som har myntat 'riktiga Thailand'. Hotellet och dess personal är fantastiska. De gjorde ett kalas till Konrad när han fyllde 7 år. 🎈❤

Längtar tillbaka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0