Jag och Ronny på tur

Jag och Ronny har varit på vår andra tur. Tack vare Facebook fick jag svar på mina frågor som jag ställdes inför när jag och Ronny hade vår preimärtur.

Det var en pinal inne i mojängen som man måste ta ut för att uppsamlaren ska fungera. Men så klart! Instruktionerna visar exakt det, men jag hade ändå svårigheter att få ut grejen. 


Här är jag och Ronny iväg på vår tur. Jenny-skugga. 



 Min andra fråga var att Ronny stannade och jag trodde att det var batteribekymmer. Jag kom själv på vad bekymret består i. När man sätter igång maskinen ska man först trycka på en knapp och sedan trycker man in vänster hand. Jag tryckte in båda händerna, vilket man alltså inte ska göra.

Runda nr 2. Jag är så himla nöjd med vårt nya familjetillskott.

Tack Ronny för att du finns.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0