MAGISTER i specialpedagogik!

Jag har icke bloggat sedan min farmor gick bort i mars månad. Det har alltså inte varit ett uppehåll pga farmors bortgång, utan för att jag helt enkelt haft "häcken full".

Jag gick upp med min D-uppsats inför 3 opponenter den 5 juni och det gick GALANT!!! Jag fick högsta betyg och jag jublade som en tonåring som precis fått sitt första betyg typ. :-)

Läs gärna den ifall du är lärare/specialpedagog och intresserad över övergångarna (transitionerna) från år 9 till gymnasiet. Min infallsvinkel har varti transitionerna från ett skoldaghem år 9.

http://dspace.mah.se/dspace/handle/2043/6264

Ge mig gärna lite feedback ifall någon pallar läsa. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0