Badrumsrenoveringen ----> RÄTTEGÅNG (suck)

Alltså, ni som också har hus eller bostadsrätt vet hur mycket energi man kan lägga på sin bostad... *puh* När man väl har börjat "pilla" med något, så blir det liksom som en dominoeffekt... man vill göra ALLT... gärna på samma gång. Helt galet. :-)

Vi köpte 1 juni 2006 och började med att renovera badrummet. Denna historia blev inte alls rolig för vår del. Det blev tyvärr en rättegångshärva av det hela. Jag kommer givetvis att delge er alla denna berättelse en dag när jag har energi nog att göra det. Då ska jag också publicera alla vittnesförhör och andra som blivit lurade av samma man. *suck*

Oavsett vilket så hade vi ett nytt företag inne som gjorde badrummet ännu en gång (inom 7 månader hade vi renoverat badrummet 2 ggr!!!!).

Idag är badrummet jättefräsch. Snyggt och fint, precis enligt önskemål från oss. Vägen dit har varit LÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅNG!!! Här följer några bilder som ligger i datorn som vi tagit på det färdiga badrummet. Jag upptäckte tyvärr att bilderna är ganska så kassa. Jag ska ta lite nya bilder en dag och ersätta dessa. :-)



Duschutrymmet med glasblocksvägg.




INR´s design handdukstorkar. SUPERSNYGGA!!!!



Jannes lampa som han komponerat och byggt själv.


Kommentarer
Postat av: Christin

Gud så fint ni har det!

Smakfullt!

Christin

2008-08-28 @ 23:49:45
URL: http://www.christinochmattias.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0