Då är vardagen...

igår igen...
Jag har jobbat som en galning hela veckan. Jobbat över 15 h redan. Men det blir bra extra pix till sommarens beställda resa till Thailand.
Sambon ligger med 38,8 i feber. Helt galet vilken influensa han har skaffat sig. Och honom delar jag säng med. :) :) Jag känner mig dock pigg och glad.

Jag ska till Malmö strax och lämna in min examensarbetsplan för nästa termins (som startar imorgon 18/1) D-uppsats. Jag har ju en tanke på hur jag vill ha den, så vi får väl se vad lärarna där nere tycker.

Jag håller fast vid mitt nyårslöfte. Jag tränar ganska så ofta. Så ofta att jag nu har fått ångest för att jag troligen inte hinner träna förrän söndag eller så. Jag ska ju jobba hela helgen och måste se till att få min välbehövda sömn då också. Jag hinner helt enkelt inte träna.

Felicias begravning var i förra veckan. Jag har följt hennes mamma Karros blogg varje dag. Det finns jättefina bilder från hennes begravning. Lite söta flickan.

Det är skottår i år!!! Är det inte då kvinnor får fria? :-)

Ha det gott allesammans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0