Vad tiden den går!!

Jag blir mörkrädd. Tiden går alldeles för fort. Jag vill liksom hinna med så himla mkt att jag får ångest för att tiden går så himla fort.

Mängder av saker har hänt sedan förra gången jag bloggade. Både kul och trista saker.

* Bland annat så har jag och Janne firat vår 4- årsdag (2- åriga förlovningsdag). Det var jättejättemysigt.
* Man fick sin käke avslagen under ett av mina OV-pass. Jag bara precis hatar detta oprovocerade våldet. Jag *HATAR det!!!!!
* Jag har gått en kurs i Lösningsfokuserat synsätt. Mycket intressant.
* Jag har kommit igång med min D-uppsats och jagar nu mina fd elever med ljus och lykta till mina intervjuer. :-)  Stackarna. :-)  Metod och teorikapitlet är något så när klara. Jag väntar bara på kommentar från min handledare.
* Som jag skrivit tidigare så har jag kommit igång med träningen. Känns skönt..
* Viktnedgången går uppåt. Vá fan!!!
* Vi har renoverat... igen...
* Har gått en kurs om ADHD och det pedagogiska perspektivet.
* Har fått betala 8260 kr för bilen (slutade funka och lite sånt). SURA pengar.

Ja, detta var ju bara en bråkdel av saker som hänt.

Jag vill börja måla igen. Måste ta tag i detta direkt när jag är klar med D-uppsatsen. Oh vad jag längtar.

Oh nu kom jag på att jag glömde skriva att min vän Krister också har börjat blogga. Kul. Han är en ytterst intressant människa. Mkt mentalt innehåll och väldigt intressanta personer i sin omgivning. :-)

Janne, min sambo som är det bästa i hela mitt liv sitter just nu och spelar på sitt piano. Det är SÅÅÅÅÅ mysigt att sitta och lyssna. Jag älskar det.

Trevlig helg alla.

KRAM från mig.

Kommentarer
Postat av: Krister Fahlstedt

Tack för de vackra orden, Jenny! Hoppas vi kan ses snart!

KRAM, K

2008-03-07 @ 18:08:02
URL: http://fahlstedt.blogspot.com
Postat av: emmajönsson

Hej jenny , hoppas allt är bra med dig

tänkte mest titta in och säga du är den

bästa läraren jag någonsin haft

du ställde verkligen upp även om jag inte

alltid ville inse och ta det till mig .

men en sak till , jag saknar dig och önskar

jag fick gå tillbaka lite i tiden så jag fick

ha dig som lärare lite till , 1 år till kunnat fixa mina beetyg för det var du som hjälpte mig

och du fick mig , att för en gångsskull

känna mig lite stolt över mig själv .

så tack glöm aldrig bort att du är den bästa

och jag saknar dig <3

2008-10-16 @ 01:01:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0