Jag har bestämt mig!




Jag har haft en skitjobbig höst av olika anledningar. Jag har inte direkt varit supertydlig här i min blogg, mest för att jag helt enkelt inte har orkat med alla frågor. Nu känner jag mig starkare, men är tyngd av oro (försöker dock att tänka bort det).

Nu har jag bestämt mig för att vara ärlig. Runt juletid kommer jag att låta er alla läsa min dagbok från denna höst. Jag kommer först låta mina systrar läsa igenom och sen lägger jag ut den. Så kika in runt juletid om du vill läsa. Många av er (som jag känner irl) har redan listat ut och vågar inte fråga. Var icke rädda! Ni har inget att frukta! Jag kommer inte att trilla ihop i en hög och förintas till aska. :-)

Jag har så många medsystrar med samma oro och problematik att det är helt sanslöst. Hade jag varit ärligare, hade jag kunnat få hur mycket stöd som helst. KRAM på er allesammans!

Kommentarer
Postat av: maria

Säger bara:positiva vibbar!!

kram /M

2008-11-11 @ 12:59:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0