Chokladkakan skrek: "Jenny ät upp mig!"




I måndags hade jag namnsdag. Eftersom att jag jobbar natt på måndagar, träffade jag inte Janne på hela den dagen (kommer till detta lite senare).

När det väl var tisdag morgon (då var jag på Ven alltså) så kom min gulliga kollega Sven (han jag jobbar natt med) på att han missat min namnsdag under gårdagen. Jag sa att det inget gjorde om han bjöd mig på äppelkaka med mängder av vanlijsås. :-) När det väl blev lunch hade han fixat chokladkaka till efterrätt!! "Jag kunde inte göra äppelkaka" sa Sven, så det fick bli choklad istället. Hur söt är inte han på en skala?! :-)

På eftermiddagen fanns det mängder av chokladkaka kvar som bara skrek "Jenny, ät upp mig". Jag försökte då få Janne (min rektor) att äta en rejäl bit varpå han säger "Nej tack, jag är inte så glad för sånt!" Snälla!! Vad är det för fel på honom?!! :-)

När Janne kom hem efter sitt jobb på kvällen så kallade han ner mig i köket. Då stod han med världens största vita liljor i sin famn. "Detta är för att du hade din namnsdag igår, men främst för att du har det så jobbigt just nu". Jag har världens bästa man, så är det bara. :-)

Alla våra vaser var för små så det slutade med att Janne fick kapa en rejäl bit på stjälkarna för att liljorna överhuvudtaget skulle kunna stå upprätta. :-)

    



Kommentarer
Postat av: Malin (o Devil)

Hej stumpan! Nu har även ja hittat till din blogg. Kram Malin

2008-10-11 @ 17:38:32
URL: http://malinharley.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0