Dag och Natt- smycken som jag faktiskt gillar! :-)




Som sagt så är jag ingen smyckemänniska. Jag bär sjal! Och därmed är det ungefär vad jag dekorerar mig själv med. Oj, med undantag för mina vigselringar så klart! :-)

Men så råkade jag komma på ett sånt här Homeparty med Dag och Natt- kollektionen som Maria Lopez Appelgren designat. Detta är smycken som går att bära var och en för sig, eller så bygger man helt sonika ihop olika delar till ett större. Ja, dessa smycken har verkligen fått mig på fall. Alla smycken är nickelfria vilket gör att alla kan använda dem utan att vara rädda för "kli" osv. Hahah, det låter som att jag gör REKLAM för Dag och Natt eller hur?! Men så är det INTE!!! Jag bara gillar dem så mycket. Om någon skulle gilla smyckena så har jag ett telefonnummer till en sådan försäljare som kommer hem till en.

Idag var jag ute efter något i "guld" för att matcha guldringarna så jag fastnade för TANGO armbandet. Jag provade även halsbandet till, men det kändes FÖR MYCKET på mig. Det får bli sjal och armband. :-) Men eftersom att jag har en hel del olika hängen med karbinhakar i silver, så valde jag också ett TANGO halsband i silver. Det kan man ha långt eller sätta dubbelt. Bara fantasin kan sätta gränser för dessa smycken. Skitkul! :-) (Bilden där uppe).

Jag köpte ännu en gummirem till Janne. Jag köpte en likadan i våras till honom, men städerskan i Bangkok lyckades städa bort det på hotellet där vi bodde i somras. Jag ska ge honom det i julklapp! :-) (Han läser ändå inte min blogg, så jag kan i stort sätt skriva vad jag vill här!!). :-)


Detta har jag sedan innan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0