Jackan för liten

Nu till deprimerande information.

Jag har inte använt fodret i min ordningsvaktsuniform sedan i våras. Jag behövde det nu i helgen med tanke på att det nästan var 100 grader kallt (minst!). Tyvärr så upptäckte jag att någon verkade ha sytt in innerfodret typ 5 cm på varje sida, ELLER?!

Iaf, jag är i chock. Jag måste verkligen ta tag i Viktväktarna igen innan det går käpp rätt åt h*lvete!!

Jä*la skit att det ska vara så lätt att gå upp i vikt. Jag tror bestämt att jag är en av världens bästa på att gå upp i vikt. Jag vill inte vara SÅ bra på det! *suck*


Kommentarer
Postat av: Teresa "Tages"

Hej Sötis :)



Nej du jag tror inte bara att det är du. Jag är precis lika dan. Synd att man inte kan gå ner dem lika lätt som man går upp dem också... suck

Men jag tycker om dig för den du är... Super Söt och Super Glada Jenny...



Puss Puss

2008-09-15 @ 23:19:41
URL: http://sexigt666.blogspot.com/
Postat av: maria

Han/hon/den som sydde in ditt foder kanske gjorde det med symaskinen som nån blåste Stefan på?!!

kram/M

2008-09-16 @ 15:08:11
Postat av: Anonym

Jenny...nej ikke bara du. vi får gå jädrans massa steg när vi jobbar nästa gång



Love you

2008-09-16 @ 19:45:47
Postat av: Mira

eller sluta fika :)

2008-09-16 @ 19:47:05
Postat av: Eva-Lena

Hej,

varför känner jag igen det. Vem f-n "meckar" med ens kläder när man sover?!

2008-10-04 @ 15:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0